onsdag 18 november 2009

Strul i kakelfabriken igen

Tankte slanga in ett snabbt inlagg bara om hur det gar for oss for tillfallet.

Charlotte at nagot konstigt eller har klappat nagot djur nagon gang for mycket eller nagot liknande sa hon har blivit helt utslagen, har ont i magen, mar illa och har jatte ont i sin axel (formodligen fran forra veckans kaklande da hon slet ratt rejalt). Sa hon stannade hemma igar och gor det samma idag. Sa jag jobbar for tillfallet sjalv med golvet vilket gor att det gar langsammare
an vi hoppats pa. Jag har fixat med specialbitar hela dagen sa det e lite segt men den lilla stereon med gospellmusik muntrar upp nar jag kanner mig lite ensam =)

Vi har forstatt att det ar manga som laser varan lilla blogg och det tycker vi ar jatteroligt! Och vi tycker ocksa om att fa kommentarer fran er och fa lasa om vad som hander hemma med er och andra.

Nu ringer lunchklockan! Det var ju valdigt passande =)

Tyvarr ingen bild eller film idag for vi har lanat ut kameran i ett par dagar till en tjej som skulle spela in nagon film till sin kyrka men det har inlagget ska vara ett av valdigt fa som inte far nagot media kopplat till sig. Sa mycket roligare att fa se saker eller hur?

/Hompe

9 kommentarer:

  1. Nä vad tråkigt. jag är iofs inte förvånad över att just Challe sliter ut sig sådär... Du är ju lite mer av den lökiga sorten.

    Jag är imponerad över uppdateringsfrekvensen på bloggen! Mycket bra =) Här händer det inte så mycket. Jag var hos tanläkaren och skrapade tandsten igår, det är väl typ det.

    Hejdå!
    Hur blev det med skajpen föresten? När kan ni nästa gång?

    SvaraRadera
  2. Imorn ska jag ha lite hemkunskapslektion med en snubbe som heter Steven som typ aldrig satt sin fot i ett kok sa om vi ska skypa imorn sa ar det efter det isf. Kl 22 for er och 23 for oss funkar men da e det nog bara jag kanske som kan eftersom challe behover sova skulle ja tro. Kanske kan vi tidigare om vi/jag kommer hem tidigare. Ha skype igang sa kan vi ringa nar vi e klara isf om det funkar...?

    /Jonte

    SvaraRadera
  3. Martin du ar en av de flitigaste ja vet. Tack for att du finns framforallt, men aven for alla dina inlagg. De betyder oerhort. Utan dej hade inte Jonas haft nan storebror.

    SvaraRadera
  4. Och ingen lillasyster utan mig!
    Martin har gnällt om sitt besök hos tandhygienisten oavbrutet sen han gick ut därifrån. vilken lipsill!
    Nu är motor och topp isär och motorutrymmet börjar bli klart för att kunna lackas, måste fixa lite rost först bah

    SvaraRadera
  5. =) woooohuuuu! Skicka na bilder eller grejer da lillsyrran!

    /Joel

    SvaraRadera
  6. Men stackars lilla Charlotte!!!
    Hur mår hon idag?
    Finns det någon vårdcentral att gå till eller så? Eller behöver hon bara vila/sova för att bli frisk?
    Tack för alla blogginlägg senaste tiden!
    Va´ hårt ni jobbar med klinkandet...
    Det var superroligt att skypa med er i måndags!!!
    Sköt om er och hälsa Charlotte (om hon inte orkar kolla bloggen själv)!
    Kraaaamar /Anneli

    SvaraRadera
  7. William: Wow.

    Mart: A vi e inne nu men inte ni

    Annelite: Ja mar battre men har fortf feber.. :( Mar lite illa ibland men mer sallan sa borde bli battre, men e en har som blev sjuk efter 3 v sen va hon sjuk i 6 v och madde skit.. hon har tre virus.. Som tur e gar de att bota.. hoppas ja ionte fatt ngt sant!! Vi har en sjuktant har pa garn men hon e inte lakare.. Vill skypa snart igeen!!
    Alskar dej. PUSS

    SvaraRadera
  8. Usch, va jobbigt att vara sjuk!! Hoppas du mår bättre snart Charlotte! Annars får du hitta en läkare!
    Visst har ni hört att lille Mio har kommit nu?? =D Jag är helt jätteglad och längtar tills jag får träffa honom (och föräldrarna såklart, hihi)!!
    Var verkligen jättefint att prata med dig. Saknar dig massa, men tur att det finns Skype i alla fall! =)
    Men krya på sig som sagt, bra att du vilar!
    Massa kramar!

    SvaraRadera