tisdag 1 december 2009

Färdigt golv - FINALLY!

Sing halleluja, sing it, sing halleluja! (tänk Dr. Alban)
Nu ÄR vi klara med golven efter en del ups & downs så att säga. Kanske svårt att se resultatet pga den sopiga videokvalite vi måste använda men ni kanske kan se hur glad jag är att det är över iaf?


Biljakten går vidare och jag var till banken idag för att ta ut pengar så vi kan betala kontant när vi väl hittar en bil. Tog en evighet av någon anledning att få ut pengarna + att jag var tvungen att ringa till Swedbank i Sverige för att flytta över lite pengar mellan konton så alla mina mobilpengar försvann direkt. Skönt att jag fick alla pengar i motsvarande 100 och 200kr sedlar sen också, ganska opraktiskt. =) Den här veckan nästan måste vi skaffa en bil om det ska vara värt det då redan 1 månad gått och bara 5 är kvar. Oj vad tiden går fort!

Imorn ska vi fortsätta med att städa lite andra rum och köra bort skräp till tippen m.m från Elisabeth house.

Kommer snart ett inlägg med helgens bravader också då vi var till Lesotho (det lilla landet mitt i Sydafrika). Så var på er vakt! =)

/Keso

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar