torsdag 3 december 2009

En helg i lilla bergslandet mitt i - Lesotho

Här kommer en film från våra äventyr i helgen!


Vi var och såg tjejfilmen #1 i måndags, "Twilight - New Moon". OJ vad tjejerna var exalterade efteråt! Nu e man inte mycket värd i deras ögon direkt, om man ifs någonsin varit det... =) Kostade 27 kr så det kunde det vara värt.

Idag ska vi åka till Durban och med största sannolighet ta med oss en bil hem, annars börjar jag gråta tror jag. Detta efter jobbet som kommer bestå i att köra skräp till tippen och fortsätta städa några rum i E-house. Challe målade väggar och jag städade golv och väggar igår hela dagen.

Nu e det frukost och om 10 min börjar vi jobba, brådis nu!!

/Jonas

2 kommentarer:

  1. Hej!! Va mysigt ni verkar ha det!! Jonas är det bara du o tjejer eller?? :-) Här börjar det ÄNTligen bli lite vinterkyla, men ingen snö än så länge...den MÅSTE komma innan jul! Jul..kommer ju sakna er då på skinksmakardagen:( Ni får sköta om er o fortsätt ha mysigt!! Så roligt o se era filmer! PUSS & KRAM!!
    ps: jag är lite rädd för hajen i bildspelet

    SvaraRadera
  2. Heeej!
    Äntligen! Va mycket ni har lagt in på kort tid nu senaste dagarna!
    :)
    Va duktigt ni har jobbat med golven!!! Supersnyggt!
    Va härligt det såg ut när ni red och gallopperade!
    Hur har det gått med billetandet? Har det blivit någon bil eller har Jonas gråtit (som han sa eller skrev att han skulle göra om ni inte hittade någon bil)?
    Hur mår du Charlotte? Är du helt frisk nu?
    Tänker på er massor!
    Kraaaamar!
    /Anneli
    Ps. Bebben i magen sparkar och har sig. Alan är på jobbresa i Köpenhamn och kommer hem imorgon kväll. Vi var på profylaxkurs förra helgen. Den var bra och Alan var verkligen jättenöjd, eftersom han nu har konkreta saker att hjälpa till med under förlossningen. Nu måste vi öva också, så det sitter när det väl gäller. Oj det blev ett långt "Ps"...
    ;)

    SvaraRadera